IT Solutions B.V.

Calamiteitenservice: +31(0)599-648320

Het is van belang om te zien wie op uw terrein beweegt of wie een gebouw betreed. Controle en toezicht werkt tegenwoordig met sleutels, pasjes of een portier. JPB IT Solutions voegt hier een methode aan toe, de mobiele telefoon.

Hoe werkt het?

Elke toegang waarover u controle wilt behouden, wordt uitgerust met een elektronisch slot. Het slot is verbonden met uw beveiligde netwerk. Wil een medewerker of een ander geautoriseerd persoon bij uw bedrijf de toegang openen, dan belt hij met zijn mobiel naar een vast nummer. Dan zal er gevraagd worden welke poort hij wil openen, hij dient dan het nummer van de desbetreffende poort door te geven. (Dit nummer staat vermeld op de toegangspoort). Als het nummer is ingevoerd zal het systeem controleren of de persoon bevoegd is om de toegang te openen.

Het systeem werkt op basis van telefoonnummers. Doordat u zelf vastlegt welke medewerkers welke toegangspoorten mogen openen heeft u controle. Er wordt ook een logboek bijgehouden van deze informatie. Mocht u ook gebruik maken van de module Intranet, is het ook mogelijk om via deze manier toegangspoorten te openen.

 

Voordelen

  • Geen sleutels
  • Geen hoge portier kosten 
  • Controle over aan wie u toegang verleend
  • De kosten van het systeem zijn veel lager dan een pasjes systeem
  • Controle over wie het terrein of ruimtes betreed 
 
 

Bezoekersregistratie systeem

Hoe houdt u controle over de bezoekers die er zijn op uw locatie? In geval van calamiteiten moet er snel gehandeld worden en moet er duidelijk zijn wie er op het terrein aanwezig is. Vaak melden bezoekers zich schriftelijk aan in een gastenboek of bij een receptie waar een handeling bij komt kijken (papieren handeling, teveel werk). Met het bezoekersregistratiesysteem van JPB IT Solutions kunnen alle bezoekers zich eenvoudig en snel digitaal aanmelden bij een van je bedrijfslocaties. Er is een realtime overzicht van alle aanwezige personen die zich op de locatie bevinden.

Hoe werkt het?

Bij binnenkomst zal een bezoeker, bijvoorbeeld een contractor of transporteur, zich digitaal aanmelden. Wanneer de bezoeker eerder een bezoek heeft gebracht aan een van je bedrijfslocaties zal erbij het invoeren van zijn gegevens deze automatisch worden aangevuld.

Het aanmeldproces kan nog worden vereenvoudigd middels het aanmelden met een snelcode. Alle medewerkers krijgen een snelcode. Als een contractor via ons werkvergunningssysteem een werkvergunning heeft aangevraagd zal door middel van de snelcode zijn gegevens direct worden ingevoerd een ook van zijn eventuele collega's.

Mocht het zijn dat er een calamiteit is ontstaan op de locatie. Dan kan elke aanwezige persoon op de calamiteiten knop drukken (links onderin) er zal dan op de dichtstbijzijnde printer een lijst geprint worden met daarop alle aanwezige personen met daarbij aangegeven wie BHV heeft of EHBO met telefoonnummer.

Mocht het zijn dat de calamiteit zo ernstig is dat hulpverleners moeten komen, dan kunnen deze van te voren via een webportaal de lijst met aanwezige personen.

 Functionaliteit 

  • Webbased
  • Meertalig
  • Logboek bezoeken
  • Real-time overzicht aanwezige bezoekersregistratie
  • Ontvangstscherm in eigen huisstijl
  • Gekoppeld met de werkvergunningen module
  • Niet afgemelde gebruikers in een keer afmelden 
  • Bezoekersregistratieplicht voldoet aan ISO normering 9001/22000/HACCP
  • Synchronisatie met agenda afspraken
  • Aanwezige BHV'ers op uw locatie waarborgen
  • Professionele eerste indruk voor uw bezoekers
  • Vervanging of ondersteuning van uw receptie functie
  • Snelcode voor medewerkers
  • Bezoekers geven akkoord op geldende huisregels

© JPB Groep B.V. 2024